:(

Det var as tråkigt på tyresöslott det var fan det tråkigaste jag gjort på länge ush fy blä säger jag baara,dom s som snackar bara om gamla möbler,jag lovar det där var typ gammelikea,man fick inte röra någoting.


Men sen åkte jag och moa till doktorn det gick bra,jag ska ju som sagt få nattkorsett men det är ju jätte bra för det är ju bra för min rygg. Tråkigt att veta.



men nu ska jag käka för jag håller på svälta ihjäl vilket jag inte göra,hehehe fast maten är inte ens klart,men a puss men jag kommer en frågestund och dagens haff tänkte jag det var fakstiskt länge sen.


Om du bli dagens haff och har en blogg så kommer du få en länk till din blogg okej det låter väl bra puss hejd¨å<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0