Lov

som sagt det är ju lov imorrn så jävla skönt man måsye liksom inte gå upp kl 7 längre.Jag har glömt att träna på engelska verben igen...tränar aldrig på dom men jag vill liksom inte sluta mitt liv på typ ica och typ alrid shoppa jag vill bli något,jag har 2 saker jag verkligen vill bli det är frisör/nagel/sminkare och artist då menar jag skådespelare eller sångare i <3 sing!!!!

men idag hände inget speciellt david dissade mig igen.... jag blev as sur jag ska slå han då menar jag et och om du läser det här david så är du förbered iallafall hahah men skit i.
just nu sitter jag och dricker te och läser bloggar myys ska snart slagga hare jätte bra och sov gott puss<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0