Matsäck

ska till tyresöslott men 6e det ska faktiskt bli ganska kul man sa ha egen matsäck,jag ska ha en kycklingsallad från mammas jobb(cafeterian) sen mort & annanas drck & morot och granatäpple,turskiskt bröd och mjölkchocklad och GRÖNA vindruvor gillar mest lila !


Moa ska ha wraps och pannkakor,festis,yoggi och en smoothie(stav)
vi ska gå till centrum sen ta 875 bussen,missar vi bussen då dör jag





Sen vid halv 2 kommer min morbror och mamma och hämtar oss,jag ska få sån där jävla plastkorsett,fast jag ska bara sova med den vilket är tur för jag hade nämligen inte haft den på i skolan skulle förstöra allt ju

ji juste jag slaggar hos moa inatt för har lite svårt ed att gå upp ibland!<3



NATTTI PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0