TYRESÖ DANCE-AWARD

Lovade ju att jag skulle berätta så nu kommer det.

Jag och moa hade planerat as länge att vi skulle gå.14 april var det så vi fixade oss och gick det vi 5 tiden.
När vi kom dit så såg vi Raija och Cassandra,Vi satt oss med dom.Sen några minuter senare träffar vi Jounes,och jag ville till espresso house och köpaa en chailatte,men det var röd-dag så det var inte öppet,så vi gick till time och då köpte jag powerking(energi dryck) och Jounes köpte typ plopp och jag och moa fick smaka,Raija och Cassandra  väntade kvar i lokalen.Sen väntade vi i ca 2 timmer och 20 minuter så börjar dom att dansa,det var ett par tjejer dom dansade as grym jue.Men sen kommer Nicolay,Joel,Omar,Alex,Mehmet och någon kille till,sen blir jag och Moa as hungriga,men vi ville inte gå dit själva så vi frågade killarna och dom sa jaa men sen dom sa att dom typ inte orkade så vi tvingade med Raija och Cassandra,men efter ca 20 minuter kommer killarna och sätter sig vid ett annat bord(SÅKLART-.-)men vi sitter och as garvar fan aso jag och tjejerna.Killarna tittade på oss hela tiden men vi satt där typ över 2 timmar jag svär sen så träffar vi amanda floberg när vi kommer tillbaka till Dance-award.
Och hon bah a moa du skulle sova hos mig moa bah aa då sa Amanda du ska oxå hannah jag bah.
Men amanda skulle till årsta,men hon skulle komma hem vid 11 på kvällen så klart men hon kom ändå tidigare så vi kom hem ca 11,vi åkte buss hem med jounes fick åka med hans bussremsa gulligt vah men ska käka ni får bilderna sen från olika outfits från amandas garderob!<3


Kommentarer
Moa

Årasta? du menar rågsved ;) puss moa

2012-04-29 @ 11:48:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0