Dagens haff


Emma Carlsson,min älskade,vackraste,roligaste,mest fantastiska bästis festis,hon är 99.a men jag jag säger till er redan nu,den som haffar henne och sårar henne kommer att ångra att du ens föddes okej men haffa på:D @Emma Carlsson på facebook!
Mimmi Ringqvist min bättre kompis,älskar henne,hon e en tjej med humor och finns alltid däär haffa hon är 99.a @mimmi ringqvist på facebook!
Besha något,en snäll,rolig,söt sak han har humor,värsta blatten på gud aso ,fast det är posetift eftersom jag oxå e det:P
men haffa han  är snäll ps han e 00.a(Besha Tyresö Aziz på facebook)
Samuel Hedenrud,en 99.a han är min bror haffa tjejor han förkänar verkligen en bra tjej!Sam hedenrud påfacebook!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0