15 SAKER NI INTE VISSTE OM MIG!

1.jag har haf över 5 bloggar!:/
2.jag sprang 60 meter på 8,98 sekunder!(i femmanXD)
3.Jag tappade all min kondition under hela sommarlovet:(
3.jag klippte pars i 4
4.Jag älskar låtarna grenade,next to you,who you are,someone like oyu och rolling in the deep osv.
5.jag är dålig i skolan
6.min pappa dog för 3 år sen gör ett inlägg om honom senare lovar!
7.Jag ÄLSKAR varm choklad och o'boy
8.jag har 10 bästavänner fast wilma och moa är dom bästaste!
9.jag blir skit sur när folk stirrar på mig jag hatar det
10.jag har färgat håret 6 gånger 3 gånger rött blonderat 1 gång för att få en visst färg svart 1 en gång och har haft blonda slingor 1 gång
11.Jag älskar att sjunga jag sjunger HELA  tiden skojjar inte
12.JAG ÄR BÄST!
13.Jag spelar handboll och jag har en bra kast arm
14.jag var skt bra på pingis jag var på cup med skolan jag vann!
15.jag har dansat Dancehall flera gånger ft Breakdance 1 lektion fett jobbigt

nöjd haha ja!

puss


Kommentarer
Anonym

HEEEEEEEEEEEJ SÖÖTIS! =D

Jag har Dagens blogg tävling i min blogg, SJUKT SKOJ! & ännu roligare blir det om du är med, då hade jag blivit jätte glad :D

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-2.html#comment

KRAM!

2012-03-08 @ 20:21:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0