Blogg kris!

en ganska så bra dag lite tjaffs då men jag och moa gick åkte till centrum jag träffar olivia Johansson och jag frågade om hon hade pengar hon gav mig 50 kronor jag bah omg får jag dom jag kramade henne blev as glads jag bettede mig som om det vore typ 3900000 men seriöst jag gick i väg till espresso house köpte en chai latte gett gott jag läser ju juliahofswedens blogg och hon sa att det var skit bra så jag var tvungen att köpa och testa men jag ska köpa en pulver och då kan jag dricka det hemme varje dag naananan men nu ska jag prata om bloggkrisen puss



EHm min blogg är lite kris men det blir bättre till sommaren jag och mamma ska stor shoppa snart ska tvniga henne att köpa löshår hahah men aa jag ska be en tjej säger inte vem blir överaskning hon ska fixa hela bloggen designen,menyn allt jag ska bli bättre jag kanske ju ska få iphone då blire mer uppdatering efter som jag kommer att ha en kamera och blogg app närvaradne menh det var det dah puss älskar er sötisasr! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0