Spruta!

Tod spruta mot livmoderscancer och jag är så jävla rädd försprutor när jag kom in i rummet när amanda tog sprutan började jag gråta fast jag  inte ens hade sett nålen.men sen såg jag den den var ca5-6 cm och hela jävla nålin skulle in i armen jag skrek typ som on nån typ skulle slå mig helt seriöst jag flippade,sen grät jag as mycket för det gjorde SKIT ont sen fick jag typ feber (ont i huver+hängig) och jag vill gå men  men mamma sa att jag skulle försöka så jag gjorde det sen gick på stugor  sen när jag kommer hem så har lilla mamii köpt örhängen och ett halsband till mig från guldfynd jag blev så glad att jag faktiskt började gråta hahahha jag är stor gråtare gråter till sorgliga filmer roliga saker och det är ju glädje tårar oxå inte bara ledsen tårarMEN NU SKA JAG BARA TA 2 SÅNNA LIKADANA TILL KUL-.- .Jag skulle vara med emma och emelie men dom skulle vara hemma typ nu!

men jag ska hitta på något kan ibnte gå och träna har för ont i min arm men nu ska jag kika någara bloggar kram! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0