ingetliv lista!

tråklista osv

tio frågor om dig själv
ditt namn?
- Hannah Wadi
när fyller du år? - 7 Januari
vad har du på dig just nu? - leggins och kofta
vilken årstid är bäst? - sommar
vad tycker du mest om hos dig själv? - typ min mun och mina ögon
vad är du bra på?säg något jag inte är bra på?
vem älskar du mest på denna jord? - min familj & vänner
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - med någon

5 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - Wilma
vem är roligast av dina vänner? - Wilma,Moa och nelieeh
vem är snyggast av dina vänner?Alla!
vem är den du helst har filmkväll med? - spelar ingen roll
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig?- Wilma

9 frågor om idag
vad har du gjort?
- varit med Moa och Fernando
har du varit glad idag? - aa
har du varit ledsen idag? -
har du gjort något bra idag? - Aa sittit vid datan och chattar
vad ska du göra nu? - Ta ett djupt andetad hahaha
har du gjort något dåligt idag? - ja
har du duschat idag? - nope
är du trött nu? -

telefon/mobil

vem ringde du senast? -Fernadno
vem ringde dig senast? - Mamma
vem sms:a till dig senast? - Fernando
vem sms:a du till senast? - Fernando

övrigt
är du hungrig just nu? - nej
vad är klockan nu? - 21.00
vilka sidor på Internet är du inne på just nu? -  Facebook, youtube, blogg.se och bloggar

familj
hur länge sen var det du träffa din morsa?
- Nyss
hur länge sen var det du träffa din farsa? - 3 år sen,när han dog
har du syskon? - aa
har du något djur? - aa
lyssnar du på musik just nu? - yes
i så fall, vilken låt för tillfället? - Boyfriend/Justin Bieber

kärlek
har du kysst någon idag? -  
har du ett förhållande?Nej
är du romantisk? - haha javene
har du snott en komipis pojkvän/flickvän? - Jag vet inte kanske!:s
är du svårflörtad? - Ibland det bror på vem det är
har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - aa
har du nån gång slagit någon?Många gånger!
har du lekt med någons känslor? - aa fast liksom inte med meningen
vill du vara singel eller ha ett förhållande? - vet inte.. båda e najs
har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej
är du en bra pojk/flickvän? - jag hoppas det
vem sov du senast bredvid? - Min Hund
vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - hemligt
hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - ingen aning
har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - När jag va liten blev jag alltid kär i nadjas killar!
kulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Aldrig
vad gillar du för stil på tjejen/killen - asså vanlig  typ inte direkt mjukisar men Jeans/Chinos snygga tröjor osv


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0