OMG

idag höll jag och älskling på att göra slut the var så hääääär nära,men vi gjorde aldrig slut eftersom vi gillar varadnra så vrf göra slut med någon man inte klarar sig utan!


Idag var orgetering i bansjön vilket sööög jag trampa i lera coh jag höll fan på att kissa på mikg vilket moa nästan oxå gjorde,och vi vägrade kissa i skogen så moas mormor fick hämta oss hahahahah!

Tyvärr ingen outfit för jag orkar inte hålla på fota mig sj  men det kommer 10 saker ni inte visste omg mig!


1.Jag älskar sport!
2.Jag älskar att sjuga
3.jag är käääär!
4.jag sprang 60meter på 8 secunder(stolt)1
5.Jag älskar att läsa ungdoms böcker!
6.Jag går i kumla skola!
7.Många vet vem jag är!
8.jag har testat att röka och snusa(jag dog när jag tog snus det sved som FAN)
9.Jag har sytt i hakan !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0